Nieustający przyrost konsumentów online niejako wywarł na właścicielach sklepów internetowych i e-przedsiębiorcach wymóg poszerzania swojej oferty sprzedażowej o inne kanały, takie jak Allegro, ERLI.pl czy eBay. Prowadzenie sprzedaży na kilku platformach jednocześnie sprawia wiele komplikacji, jest trudne do zarządzania i generuje liczne błędy, przeciągając tym samym czas obsługi klienta. Ostatecznie ma również wpływ na całkowitą liczbę zrealizowanych zamówień.
Spis treści
Aby uniknąć tych potencjalnych kłopotów, istotne jest połączenie wszystkich kanałów sprzedaży w jednym miejscu. Integrator e-commerce to zaawansowany system automatyzujący powtarzalne czynności, eliminujący ryzyko błędów ludzkich oraz znacząco skraca on czas potrzebny na procesy zakupowo-sprzedażowe.
Jakie możliwości daje integrator e-commerce?
Twój e-biznes na tyle mocno się rozwinął, że nie masz energii ani czasu prowadzić go samodzielnie? Wcale nie musisz zatrudniać gigantycznego zespołu, a tym samym generować dodatkowych kosztów. Wręcz przeciwnie, dobra platforma do zarządzania e-commerce pozwoli Ci je minimalizować.
Integrator e-commerce oferuje szereg możliwości, które są kluczowe dla efektywnego zarządzania sklepem internetowym, ofertami na Allegro i sprzedażą na innych platformach handlowych, takich jak EmpikPlace czy Erli.pl. Systemy tego rodzaju umożliwiają skuteczne zarządzanie wieloma aspektami działalności internetowego sklepu, poprawiają obsługę klienta i optymalizację procesów operacyjnych.
Są to możliwości takie jak:
- integracja różnych kanałów sprzedaży (sklepy internetowe i marketplace’y),
- integracje z hurtowniami i obsługa dropshippingu,
- zarządzanie cenami, marżami i opisami produktów,
- kontrola stanów magazynowych,
- automatyzacja obsługi zamówień,
- automatyzacja obsługi zwrotów i reklamacji,
- rozliczenia księgowe i statystyki,
- promowanie ofert i produktów,
- narzędzia wspierające szybką obsługę klienta.
Jakie oprogramowanie integrujące e-commerce wybrać?
Niewątpliwym numerem jeden w kwestii popularności integratorów dla e-commerce jest BaseLinker. Jeśli e-przedsiębiorcą jesteś nawet od niedawna, bez wątpienia słyszałeś o BaseLinkerze, a może nawet właśnie go używasz. Króluje w kwestii liczby integracji (nawet 800 możliwości zintegrowania) oraz liczby użytkowników. Jeśli jednak czytasz ten artykuł, to z jakiegoś powodu szukasz jego alternatywnej wersji.
Po głębszym researchu w poszukiwaniu innej, a być może lepszej opcji w oko wpaść może menadżer wielokanałowej sprzedaży Sellasist. Zarówno BaseLinker jak i Sellasist zapewnią Ci w gruncie rzeczy wszystkie wcześniej wymienione funkcje niezbędne w zarządzaniu, mają jednak swoje plusy i minusy.
Podsumowując
Zarówno BaseLinker jak i Sellasist to mocni zawodnicy w swojej dziedzinie. Oba oprogramowania mają mocne strony, dlatego najlepiej jeśli sam sprawdzisz ich możliwości i przekonasz się, który jest odpowiedniejszym wyborem dla Ciebie i Twojego biznesu internetowego. Przy tej okazji nadmienię jeszcze o okresie testowym, w Sellasist jest to 30 dni, natomiast w BaseLinkerze 14, które może pomogą Ci w podjęciu odpowiedniej decyzji.
Zachęcam do lektury obszernej recenzji alternatywy dla Baselinkera, wraz z opiniami i recenzjami:
https://sprzedajewnecie.pl/sellasist-opinie-i-recenzja-narzedzie-jako-alternatywa-dla-baselinkera/
(Materiał promocyjny, pochodzący od jednego z naszych partnerów).



